Direktlänk till inlägg 10 april 2014

Tandläkare, Rocky och Faramir!

Av Victoria Manitou - 10 april 2014 22:03

Tandläkare:
Idag var jag, som många kanske vet, hos tandläkaren. Jag fick lära mig mkt, men den viktigaste saknen är; tandläkare + Victoria = ...något som inte är bra, nämligen karies. Eller hur det nu stavas. Jag hade 2 hål. Hahaha. Nu har vi iaf köpt en as bra tandkräm! (Oral-B eller vad den heter) men jaja nog om det nu.

Rocky
Igår (onsdag) hoppade jag Rocky. I början gick den som vanligt bajs. Men när vi hopppade bana så blev det lite kaos. Haha. Maja var cool och ramlade av oxå haha. Men jag såg ut som en flygande tjock anka som satt och skrek massa saker hela tiden och då hoppade Rocky faktist hela hela banan! Haha. Jaja, det var rätt kul iaf

Faramir
Idag red jag Faramir. Tindra red igen i vår grupp, hon hade tyvärr Madonna men hon var jätte duktig! För mig gick det helt ok men det kunde ha gått bättre. Skänkelvikningarna och formen blev rätt bra men galoppen gick inte nåt vidare... Men jaja. Helt ok iaf.
Nu ska jag sova så hörs vi nog imorn! Jag och mamma ska ut lite och handla (hööks inn&finn och öob) men en haul kommer nog! Hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Manitou - 1 maj 2014 22:51

Hej hej! Tänkte sluta med den här bloggen nu... Får se om jag skaffar en ny senare men tror inte det. Säger till på insta om jag gör det. Så hejdå! ...

Av Victoria Manitou - 24 april 2014 19:58

Eftersom ingenting är bestämt en så ska jag inte säga så mkt. Det ända jag kan säga är att jag aldrig mer ska prata med henne. Sen får vi ser hur det går. Och eftersom jag heller inte vet vilka som läser bloggen så skriver jag inte nåt här nu. Får se...

Av Victoria Manitou - 19 april 2014 20:26

Av Victoria Manitou - 19 april 2014 20:23

Spam haha Haha där hade jag ramlat av. Hahaha

Av Victoria Manitou - 19 april 2014 20:19

Igår red jag Robbin :-/ det gick as dåligt ? haha. Men sen storstädade jag hos lilla Mani men nu är det ändå lika smutsigt så alla tror typ att jag inte sköter hahaha. Men jaja, jag gör det iaf. Hejdå! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards